خدمات طراحی

سفارش طراحی مهر

سفارش طراحی مهر در کمترین زمان

با استفاده از طراحی مهر شرکت و یا طراحی مهر خاتم منحصر به فرد و استاندارد برای انواع مشاغل، می توانید به سرعت و به راحتی مهر شخصی خود را در نوین قلم سفارش دهید. بسیاری از طرح های جذاب از مهر لوگو  تا مهر و امضاء به صورت آنلاین در دسترس شما هستند. پس از مشاهده نمونه طراحی مهر آنلاین نوین قلم، اگر قالب مناسبی پیدا نکردید، می توانید به راحتی و با استفاده از مهارت متخصصین ما، سفارش طراحی مهر آنلاین خود را ثبت کنید. نتیجه سفارش شما در همان روز ارسال می شود. هر طرحی که مورد نظر شما است را در نوین قلم برای شما اجرا می کنیم.

سفارش طراحی مهر آنلاین
سفارش طراحی مهر

سیستم سفارش طراحی مهر خاتم در نوین قلم

ما انواع بسیار خوبی از مهرهای خانم و شرکتی ارائه می دهیم و تضمین می کنیم که از کیفیت محصولات ما خوشحال خواهید شد. برای شروع مراحل به سادگی یک تصویر دلخواه از مهرهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کار بسیار ساده و آسان است، شما طی چند دقیقه سفارش خود را میتوانید تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید. همچنین در صورتی که هنوز لوگو خود را انتخاب نکردید میتوانید سفارش طراحی لوگو آنلاین را در نوین قلم به سادگی ثبت کنید.

بهترین مهرهای خاتم را از ما دریافت کنید

در هنگام تبلیغات لوگو، امضاء و خدمات هنری خود از طراحی مهر شرکت خود استفاده کنند. طرح های ما به گونه ای است که برای همیشه ماندگار و قابل اعتماد هستند. طراحی مهر آنلاین در نوین قلم، اقتصادی ترین گزینه برای شما هستند. از بین انواع مهرها، از مهرهای اجرا شده توسط تیم نوین قلم، برای بزرگترین شرکت ها استفاده می شود.

اگر از طرح یا خدمات ما کاملاً راضی نیستید، در هر زمان با ما در تماس باشید و ما تلاش می کنیم ایراد مورد نظر را برای شما بر طرف کنیم. به همین ترتیب اگر قبل از سفارش سوال یا تردیدی در ارتباط با ثبت سفارش داشته باشید، یکی از پشتیبانان ما خوشحال می شوند که شما را در روند کار راهنمایی کنند.

مهر خود را با ما سفارشی طراحی کنید

تضمین کیفیت و دوری از کارهای تکراری، یک ضرورت برای تیم نوین قلم است. این موارد در بدنه مهرهای مختلفی ارائه می شوند و طرح ها را می توانید به طور کامل سفارشی (دایره ای، مربع، مستطیل و…) انتخاب کنید. ما در نوین قلم، مهر حرفه ای را برای ادارات رسمی و مشاغل مهم ارائه می دهیم. این مهرها را می توانید از ابتدا سفارش دهید یا از قالب های از پیش آماده شده ما برای شرکت ها، دفاتر اسناد رسمی، معماران، مهندسان و سایر موارد انتخاب کنید.

چرا برای طراحی مهر آنلاین، نوین قلم را انتخاب کنیم؟

ما نه تنها سریعترین زمان اجرای طرح را در بین رقبای خود داریم، بلکه ما قادر به انجام مهرهای برجسته و سه بعدی با کیفیت بالا با توجه به درخواست و سلیقه شما هستیم. طراحی مهر آنلاین در نوین قلم، به لحاظ اقتصادی، از بسیاری از مجموعه های دیگر مقرون به صرفه تر هستند.

با طراحی مهر حرفه ای، به شغل خود اعتبار دهید

شما می توانید مهرهای خود را با عکس، متن، لوگو و طرح های منحصر به فرد سفارش دهید. شما حتی می توانید رنگ مهر خود را متناسب با موضوع خود انتخاب کنید! ارسال دعوت نامه ها، اطلاعیه ها، نامه های روزانه خود را با مهر حرفه ای، جذاب کنید! ما محبوب ترین سبک ها را با فونت ها و رنگ های مختلف را داریم. ما دارای نرم افزار تخصصی هستیم. اگر به فرم خاصی نیاز دارید که در وب سایت ما وجود ندارد، لطفا با ما در اینجا در قسمت ثبت سفارش، با ما در ارتباط باشید.

طراحی مهر شرکت
طراحی مهر شرکت

ما برای مهر شما ارزش قائلیم  

آیا می خواهید یک امضا دلخواه به صورت مهر داشته باشید؟  مشکلی نیست وب سایت نوین قلم به شما این امکان را می دهد که هنگام ثبت سفارش، یک فایل تصویری بارگذاری کنید. نوین قلم، این امکان را دارد که از هر اسم، لوگو و یا تصویر با هر نوع پیچیدگی، یک مهر جذاب ایجاد کنید. طراحان ما قادرند که شکل و اندازه مهر را با توجه به خواست و سلیقه شما انجام دهند. مهرهای شخصی را با متن، تاریخ و لوگو، به صورت کاملا سفارشی به نحوی که امضای شما باشد، دیزاین میکنیم.

در وقت خود صرفه جویی کنید!

دیزاین مهر به صورت امضاء، ابزاری عالی است که می توانید درون دفتر یا خانه خود داشته باشید تا اسناد حقوقی، نامه ها، چک ها و موارد دیگر خود را کمی ساده تر کنید. با این کار، شما یک مهر امضای سفارشی ایجاد می کنید. نوین قلم، تمامی سفارش های شما را منحصر به فرد انجام می کند تا هیچ شباهتی با سایر طرح ها نداشته باشد.

۱۰% تخفیف اولین سفارش

پرسش های متداول

با چه نرم افزاری مهر خاتم را طراحی می کنید؟

طراحی مهر خاتم در نوین قلم با نرم افزار های فتوشاپ و کورل دراو انجام می شود.

آیا سفارش طراحی مهر شرکت بر اساس ابعاد هم قابل انجام است؟

بله، برای مشاهده نمونه مهرهای مستطیلی، مربعی، دایره ای، بیضوی و مثلت با اندازه های متفاوت به قسمت ثبت سفارش مراجعه کنید.

زمان انجام طراحی مهر چقدر است؟

زمان طراحی با توجه به نوع مهر، سایز و ابعاد مهر تعیین می شود.

آیا لوگو و امضا هم به صورت مهر قابل انجام است؟

بله، تیم طراحی مهر در نوین قلم قادرند که با مشخصات شخصی، لوگو، امضا و هر نوع آدرس دیگری، مهرهای منحصر به فرد را برای شما طراحی کند.

آیا طراحی مهر سه بعدی هم انجام می دهید؟

ما قادر به طراحی مهرهای برجسته و سه بعدی با کیفیت بالا با توجه به درخواست و سلیقه شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا